Wymagania
- wykształcenie wyższe techniczne
- dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość metodologii prowadzenia projektu
- kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu zespołami projektowymi
- kilkuletnie doświadczenia we wdrażaniu produktów do produkcji
- doświadczenie we współpracy z działami technicznymi
- wysoka kultura osobista, asertywność, umiejętności mediacyjne
Oferujemy
- Samodzielne stanowisko pracy z szerokim zakresem uprawnień i decyzyjności
- Dostęp do globalnego know–how
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
- Kultura organizacyjna sprzyjająca rozwojowi zawodowemu
- Interdyscyplinarne stanowisko, współpraca z wieloma komórkami i działami organizacji
- Praca w rozpoznawanej, stabilnej firmie
Opis stanowiska
- Tworzenie, koordynacja i nadzór nad realizacją planu projektu z uwzględnieniem terminów i przypisaniem osób odpowiedzialnych do określonych zadań
- koordynacja i nadzór nad realizacją projektu od fazy wstępnej do uruchomienia produkcji seryjnej
- ścisła współpraca z wewnętrznymi działami firmy
- prowadzenie działań rozwojowych w obszarze zarządzania projektami
- realizacja celów projektu w kontekście budżetu, produktywności oraz założonych celów jakościowych
„Example Company zobowiązuje się do wypłaty prowizji za skuteczne polecenie pracownika.”
Jan Nowak,
Inżynier
O pracodawcy
Międzynarodowa firma w związku z rozbudową zakładu i rozwojem swojego portfolio produktowego poszukuje osoby na stanowisko Project Manager z językiem angielskim.